والدس: رونالدینیو بزرگترین بازیکنی است که دیده ام
 
ال کلاسیکو
مطالب جالب رئال مادرید و بارسلونا را در این وبسایت بیابید

رونالدینیوی 32 ساله که این روزها در تیم اتلتیکومینه یرو توپ می زند در سال 2003 به بارسلونا پیوست و با این تیم به دو قهرمانی در لالیگا و یک قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا دست یافت و در طول دوران حضورش در تیم کاتالان به دو عنوان بهترین بازیکن دنیا و یک توپ طلا رسید.

این درحالی است که این روزها لیونل مسی را طلایی ترین بازیکن نسل کنونی فوتبال دنیا می دانند و خیلی ها او را یکی از بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال عنوان می کنند ولی والدس، رونالدینیو را بالاتر از مسی می بیند.


والدس در صحبتهایی به تررا تی وی گفت:« من همیشه گفته ام که رونی وقتی در بارسا بازی می کرد، تاریخ باشگاه را عوض کرد. او رهبر و لیدر تیمی بود که تاریخ را برای ما عوض کرد. ما سالها بود که به هیچ جامی نرسیده بودیم. رونالدینیو آمد و بارسلونا را قدرتمند نمود تا مبدل به تیمی شود که در تمام دنیا شناخته شده است و این به تنهایی دلیلی است که من از او تشکر کنم.»

والدس ادامه داد:« من می توانم بگویم که او بامهارت ترین بازیکنی است که در رختکن بارسا دیده ام. او همیشه کارهای جدیدی انجام می داد.»

رونالدینیو در سال 2008 از بارسا جدا شد و به میلان پیوست. اکنون و یک ماه بعد از لغو قرارداد او با فلامنگو، تیم اتلتیکومینه یرو این ستاره برزیلی را به خدمت گرفته است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


با عرض سلام وخسته نباشید خدمت تمامی بازدید کنندگان وبسایت الکلاسیکو. این وبسایت در تاریخ 26/۱0/۱۳۹۰ فعال شده و با هدف پر کردن اوقات فراقت با فوتبال جزاب رئال مادرید و بارسلونا مشغول به کار شده است.امید است به لطف خدا و با انتقادات و پیشنهادهای شما عزیزان لحظات خوبی را برای شما ایجاد کنیم.
آخرین مطالب

آرشيو وبلاگ

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ال کلاسیکو و آدرس el-clasico.LoxBlog.Com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان